MIXED SCHOOL SETS/ KARIŞIK OKUL TAKIMLARI

 MENTÖR ÖĞRETMENLER


TAKIM ADI--MENTÖR ADI

1. TAKIM : MURAT DALGIÇ

2. TAKIM : ÜMRAN AKINER

3. TAKIM : MERYEM TEMİZ


1. Takım / 1. Team



PROJE ADI KODLAMASI /PROJECT NAME ENCODING

PORJEMİZİN ORTAK ÜRÜN HARF KODLAMA ÇALIŞMASI

  • Öğrencilerimiz yeni bir web 2.0. aracı tanıyıp öğrenecekleri bu etkinlikte “Change the FUTURE! Küçük Kaşifler…” harf kodlama çalışması yapılacak.
  • Karma Takımlar oluşturulup grup ismi belirlenecek.
  • Canva web 2.0 aracı ile çalışmamızın afişi ortak ürün olarak yapılacaktır.
  • Projemizin baş harflerinin görev dağılımı yapılıp, öğrencilerimizden harf kodlamalarını tamamlamaları istenecektir.
  • Etkinliğimizin en sonunda öğrencilerimiz etkinlik ile ilgili düşüncelerini forum bölümünde paylaşacaktır.

Tüm çalışmalarını forum bölümünde yapan öğrencilerimize Murat DALGIÇ öğretmenimiz mentorlük  etmiştir.

 

Katkılarından dolayı tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.




* MURAT DALGIÇ


* MERYEM TEMİZ

*HÜLYA AKSOY

* ELİF CANKO
*BÜŞRA ŞİRİN

*FATİME ABAY






2. Takım/2. Team

  • DENEY AŞAMALARI VİDEOSU/EXPERIMENT STAGES VIDEO

    Make video of a home made projector 

    1- students search to know what are lenses, and what it is used for?

    2- use a candle to determine the focal point of the convex lense.

    3- bring a shoe box and wrap it from inside with black papers

    4- make a hole in the front of the box

    5- put the lense in the hole an put a lens on it.

    6- open a video on your mobile

    7- choose the maximum brightness

    8- put your mobile in the box infront of the lens

    9- find the appropriate  distance between the mobile and the lens to show the biggest and clearest image on a wall outside the box.

    10- make a video or a photo of the result  

























* MERYEM TEMİZ

* MURAT DALGIÇ


*FATİME ABAY

*ÜMRAN AKINER

* ELİF CANKO


*HÜLYA AKSOY






*


3. Takım/3. Team


  • KÜÇÜK KAŞİF'İN HİKAYESİ/THE STORY OF THE LITTLE EXPLORER

       3. Karma takım çalışmamızda Mentör Öğretmenimiz Meryem TEMİZ eşliğinde küçük kaşiflerin insansız hava araçlarının nasıl yapıldığını öğrendiği bir hikayeyi öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz sırasıyla yazmaya başladılar. Sonuçta çok eğlenceli ve okurken keyif veren bir hikayeyi etkileşimli ve işbirlikçi bir şekilde tamamlamış olduk. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

       3. In our mixed team work, our students and teachers started to write a story in which little explorers learned how to make unmanned aerial vehicles, accompanied by our mentor teacher Meryem TEMİZ. As a result, we have completed a very entertaining and enjoyable story in an interactive and collaborative way. Thank you to all our teachers and students for their hard work






































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder